Video:

Het is je vast al eens opgevallen; ik houd van tatoeages. Hierover plaats ik regelmatig filmpje op mijn blog. De geschiedenis, de cultuur, de symboliek en verhalen achter de kunstwerken -want dat zijn het- boeien mij mateloos.

Ook ík heb een aantal tatoeages die een paar belangrijke momenten in mijn leven markeren. Twee van deze tatoeages zijn van Tattoo Joris. Ik ben er beretrots op. Ik vind het daarom erg leuk dat Patrick den Rooijen een mooie clip heeft gemaakt van Joris in actie.

Nieuwsgierig naar mijn andere posts over tatoeageartiesten en hun werk? Bekijk mijn posts over Mister CartoonCris Cleen of New York Adorned bijvoorbeeld.

Geef een reactie

